BIO

SONIA GARCÍA


• ILUSTRACIÓN • EDUCACIÓN • AUDIOVISUAL •




Sempre me gustou contar contos pero tamén adorei debuxar e pintar dende cativa. O día que descubrin que se podía facer todo iso a un tempo, tamén quixen probar. Tratábase da arte de ILUSTRAR.  As ilustracións ofrecen a maxia á ollada das persoas, facéndoas partícipes dunha historia.


Entendo a ilustración como unha maneira propia e orixinal de plasmar o mundo, e realizo os proxectos alimentándoos coa enerxía que aportan as demais artes que me rodean, como o teatro, o cine e a música, as miñas grandes aliadas.




Siempre me gustó contar historias pero también adoraba dibujar y pintar desde niña. El día que descubri que se podía hacer todo eso a la vez, quise intentarlo. Se trataba del arte de ILUSTRAR. Las ilustraciones ofrecen la magia a los ojos del espectador haciéndolo partícipe de una historia.

Entiendo la ilustración como una herramienta para mostrar una idea con forma propia y original de ver el mundo, alimentando los proyectos con la energía que me aportan las demás artes que me rodean, como el teatro, el cine o la música, mis grandes aliadas.